Plaćanje
Za kupovinu u našem web shopu nudimo slijedeće načine plaćanja:
- sigurno plaćanje platnim karticama Visa, MasterCard i Maestro (jednokratno)
- pouzeće- plaćanje prilikom dostave gotovinom ili karticama (jednokratno)- MasterCard, Maestro, Visa, Union Pay International
- plaćanje unaprijed
Naručena sjenila koja su dostupna odmah plaćate prilikom dostave (pouzećem), a u slučaju da naručite proizvode koji se izrađuju posebno za vas i imaju rok isporuke 9 ili više radnih dana, narudžbu plaćate unaprijed.
3D Secure
Što znači 3D secure?
3D secure, poznat i kao 3D sigurna autentifikacija ili 3DS, mjera je za sprječavanje prijevara koju je Visa (kao Verified-by-Visa) prvotno pokrenula 2001. godine. Djeluje kao dodatni sloj sigurnosti prilikom plaćanja karticama. Pruža siguran korak provjere autentičnosti kupaca prije kupovine na mreži; osigurava kupcima korištenje točnih podataka kartice kako bi se zaštitili od prijevara s kartičnim plaćanjem. 3DS podržavaju i prepoznaju najveći izdavači debitnih i kreditnih kartica, uključujući VISA, Mastercard (kao Mastercard Secure Code) i American Express (kao American Express SafeKey).
Kako funkcionira 3D sigurna provjera autentičnosti?
Vjerojatno ste već naišli na 3D sigurnu provjeru autentičnosti ako ste ikada nešto platili na mreži. Kada ste spremni platiti naš proizvod na mreži, bit ćete preusmjereni na 3D sigurnu stranicu davatelja usluga debitne ili kreditne kartice na njihovom web-mjestu. Na web-mjestu davatelja usluga od vas će se zatražiti lozinka (koju ste već postavili u svojoj banci) ili ćete trebati upisati autentifikacijski kôd (koji će se automatski poslati na potvrđeni broj mobitela). Nakon što navedete točne podatke, davatelj kartice odobrit će plaćanje i bit ćete preusmjereni na našu stranicu za potvrdu. Sve će to biti učinjeno vrlo brzo i nakon što se vratite na našu stranicu, primit ćete e-poštu s potvrdom o uspješno provedenom plaćanju.Kako se mogu prijaviti za Verified by Visa/Mastercard Secure Code?
Verified by Visa i Mastercard Secure Code nude banke i davatelji usluga, a ne Visa/Mastercard direktno. Predlažemo da se izravno obratite svojoj banci ili davatelju usluga.Što trebam učiniti ako zaboravim lozinku?
Možete jednostavno ponovno postaviti lozinku. Na koji način točno ovisi o vašoj banci. Ako se okvir Verified by Visa/Mastercard Secure Code pojavi na zaslonu nakon što upišete podatke o svojoj kartici, vjerojatno će postojati mogućnost „zaboravljena lozinka. Kada kliknete na ovo, od vas će se tražiti neke informacije koje ste naveli prilikom prijave. Moći ćete brzo ponovno postaviti lozinku i nastaviti kupovati.Moja banka šalje kôd na moj telefon, ali ponekad ga ne dobijem. Što trebam učiniti?
Provjeriti ovo direktno sa svojom bankom kako bi mogla riješiti problem. To bi moglo biti nešto jednostavno poput toga da nemaju točan broj. Obično to možete riješiti kratkim telefonskim pozivom.
Kontaktirajte nas
Besplatni telefon 0800 600 400
Email: V-HR.eDSP@VELUX.com
Faks: 01/5555-455
Radno vrijeme VELUX službe za korisnike od ponedjeljka do petka: od 8.00 do 16.00 sati